Tabletki poronne Forum Aborcja farmakologiczna Wczesne objawy? Decydować się na kurację?

Temat zawiera 0 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  Maria 1 tydzień, 3 dni temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #26651 Odpowiedź

    Maria

    Witam
    Biorę doustne tabletki antykoncepcyjne ale obawiam się że zawiodły. Niecałe 2 tygodnie temu odbyłam stosunek i od tego czasu zmagam się z dość uciążliwymi upławamj z pochwy które nie ustają. Ponadto mam wrażenie że urosły mi piersi. Jestem bardzo zmęczona i senna w ciągu dnia, wyostrzył mi się zmysł zapachu, czasami odnoszę wrażenie ‘kłucia’ w podbrzuszu oraz kompletnie straciłam apetyt. Wiem że brak jedzenia może być spowodowany stresem – organizm upomina się o jedzenie jednak ja nie jestem w stanie nic przełknąć przez tę ‘gulę w gardle’.
    Czekać do momentu w którym powinna wystąpić miesiączka i upewniać się że jej nie ma czy wcześniej decydować się na zamówienie preparatów? Iść do ginekologa? Jakieś porady?

Odpowiedz na: Wczesne objawy? Decydować się na kurację?
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH