Tabletki poronne Forum Wasze doświadczenia Twój wpis to pomoc dla innych

Otagowano: 

Temat zawiera 172 odpowiedzi, i ma 7 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez  Anonim 1 miesiąc, 1 tydzień temu.

Oglądasz 8 wpisów - 166 z 173 (wszystkich: 173)
  • Autor
    Wpisy
  • #44790 Odpowiedź

    A

    Hej dziewczyny chciałam się podzielić jak to u mnie było podczas kuracji i jak jest po niej. Bardzo się bałam ale aż tak źle nie było. Po pierwszych 4 tabletkach była tylko krew i skrzepy około godziny przed 2 dawka ilość krwi się zwiększyła i dalej sporo skrzepów różnej wielkości ale nie jakieś bardzo duże. Oprócz tego oczywiście dreszcze, ból brzucha,gardła, bez gorączki za to pojawiła się biegunka. Zapobiegawczo wzięłam laremid i wtedy przyjęłam kolejne 4 tabletki no i po pół godziny się zaczęło ból się zwiększył wzięłam tabletkę przeciwbólową i poczulam jak coś leci to była woda i przezroczysta tkanka dużo strzępów galaretowatej tkanki i za chwilę chlup do toalety nie patrzyłam bo nie mogłam się odważyć nie chciałam tylko kątem oka spojrzałam. Wyleciało co miało wylecieć później leciało sporo krwi ale wtedy ból już się uspokoil byłam tylko bardzo osłabiona. Ostatnia dawka nie dała żadnych objawów prócz lekkich dreszcxuly nic się po niej nie wydarzyło. Tego dnia byłam tylko córką, mąż nic nie widział powiedziałam mu później już po bo jak tylko mnie zobaczył to odrazu widział że coś się stało. Powiedziałam mu i jedną ręką już się z nim żegnałam w głowie miałam różne myśli wiedziałam że on nigdy mi tego nie wybaczy. Myliłam się chociaż tego niegdy nie zrozumie wybaczył mi to co zrobiłam i zapewniam Was że tak silnego uczucia między nami nie było nawet tuż po ślubie. Nie spodziewalam się że to tak na Nas wpłynie ale jedno jest pewne bardzo mi to pomogło sobie z tym poradzić sama nie wiem jak bym to zniosła.
    Także dziewczyny głowy do góry to nie jest takie straszne i życzę powodzenia każdej z Was i życzę Nam wszystkim żeby to straszliwe poczucie winy nas od środka nie zjadło bo tak jak już ktoś tu powiedział i tak wszystkie będziemy się smażyć w piekle.

    #45602 Odpowiedź

    Jolanta

    Witam Jestem po kuracji udało się za pierwszym razem. Wszystkie dolegliwości z tym związane wystąpiły, krwawiłam ponad tydzień czasu. A dziś wystąpiła miesiączka:). U mnie po wzięciu pierwszej dawki lekkie skurcze i nic po za tym. Bałam się jak cholera czy się uda czy nic mi po tym nie będzie itd. mnóstwo pytań w głowie. Ale drugą dawkę zwiększyłam nie wzięłam tyle ile było napisane więc po drugiej dawce dopiero ruszyło mnie a trzecia to tylko tak żeby wszystko zażyć. Nie wiem uważam, że każda kobieta jest inna ja już rodziłam i miałam ciąże wywoływane (brak skurczy przy porodzie) dodam, że jestem otyła. Dlatego postanowiłam wziąść więcej tabletek przy drugiej dawce oraz że się kuracja nie powiedzie za pierwszym razem. Test ciążowy robiłam 3-4 tyg po wynik negatywny. Nie byłam u ginekologa ani przed ani po. Przeżyłam żyje jestem szczęśliwa. Dziękuje, że jesteście!

    #45853 Odpowiedź

    Kasia

    Witam jeszcze godzinka do drugiej dawki 4 tabletek narazie troszkę boli brzuch i tyle . Krwawienie brak . Odezwę się później . Trzymajcie kciuki kobitki

    #45891 Odpowiedź

    Marti

    Witam
    Pisze na formu bo chcę zasiegnac od was info. Jak długo zle się czułyscie po kuracji?

    #47203 Odpowiedź

    Justyna
    Uczestnik

    Witam dziewczyny proszę napiszcie dokładnie jak wszystko po kolei robiliście proszę czekam na tabletki wczoraj wieczorem zamówione jak myślicie kiedy mogą przyjść bardzo się boje

    #47883 Odpowiedź

    Domino

    Jak większą dawkę?

    #47884 Odpowiedź

    Domino

    Super, że dostałaś recepte. Niestety nie każdy ma możliwość i trzeba płacić. Za pierwszym razem też poleciałam tymitabletkami.

    #48038 Odpowiedź

    Anonim

    Dziewczyny po jakim czasie iść do ginekologa?

Oglądasz 8 wpisów - 166 z 173 (wszystkich: 173)
Odpowiedz na: Twój wpis to pomoc dla innych
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH