Temat zawiera 11 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  Elena 3 miesięcy temu.

Oglądasz 12 wpisów - 1 z 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #12087 Odpowiedź

    Aga

    Witam, jestem w trakcie kuracji. Po pierwszych 4 tabletkach wyleciał mi duży skrzep około 4-5 cm ciemny. Po drugiej dawce 4 tabletek wyleciał też spory i malutki z cieńką nitką. Ból u mnie masakryczny. Czy muszę przyjmować trzecia dawkę?

    #13376 Odpowiedź

    Zytka

    Trochę późno znalazłam Twój temat. Mam nadzieję, że wszystko poszło ok. I zostawiam info dla dziewczyn, które będą w podobnej sytuacji. Ból można “zbijać” tabletkami typu Ibuprofen. Każdy organizm reaguje nieco inaczej jeśli chodzi o ból i intensywność krwawienia. I należy przyjąć wszystkie dawki tabletek.

    #13684 Odpowiedź

    lara19

    Ja brałam ibuprom właśnie. I to razem z tabletkami z kuracji, żeby nie bolało. Ból ból trochę, ale jakoś niespecjalnie silny. Także polecam środki przeciwbólowe. Aha – tylko bez rozkurczowych! Bo to jest zabronione.

    #13685 Odpowiedź

    Karola

    Dziewczyny wyleciało ze mnie coś podobnego do tkanki było to dość spore. Jak sądzicie czy się udało? Mam straszny mętlik w głowie i w dodatku biegunkę nie wiem już czy to dalej po tabletach czy ze stresu…

    #13722 Odpowiedź

    Nauzea

    To normalne. Im bardziej zaawansowana ciąża tym większe krwawienie i ilości tkanek się pojawiają. Ale nie ma powodu do obaw. Odczekaj 2 tygodnie po kuracji i idź do lekarza. Upewnisz się że wszystko ok.

    #13723 Odpowiedź

    Karola

    Właśnie nie mogę tyle czekać już raz się nie udało i boję się że tym razem też tak mogło być muszę iść szybko do lekarza żeby znaleźć jakieś rozwiązanie w razie czego

    #13749 Odpowiedź

    Anna

    Dziewczyny- mam tez kilka pytań. Czekam na tabletki i się zastanawiam:
    – tabletki pod język, są znośne w smaku? Nie chciałabym ich zwymiotować zanim się rozpuszcza
    – trzeba zwracać uwagę w trakcje kuracji/po kuracji na to, co się je ?

    #13750 Odpowiedź

    Karola

    Anna
    Tabletki jak dla mnie mają smak kredy nie są zbyt dobre ale da się wytrzymać.
    A jeśli chodzi o jedzenie o w trakcie kuracji radzę coś lekko strasznego 🙂

    #13965 Odpowiedź

    xyz

    Karola dlaczego za pierwszym razem sie noe udalo? Tez stosowalas te tabletki i one zawiodly ?

    #13968 Odpowiedź

    Karola

    Xyz
    Za pierwszym razem lekarz powiedział że wystarczą tylko 4 dlatego nie udało się

    #14207 Odpowiedź

    Sepia22

    Smak faktycznie jak kreda. Ale nie ma co rozważać smaku – to nie cukierki i posmak zostaje tylko na trochę. Ważne żeby były skuteczne. A jeśli chodzi o skuteczność – to trzeba przyjąć zgodnie z instrukcją. Wówczas jest praktycznie 100% skuteczności.

    #14386 Odpowiedź

    Elena

    Dokładnie tak. Nie wiem dlaczego sugerowałaś się “lekarzem” skoro na stronie masz dokładną instrukcję jak, co i kiedy przyjmować. Ja jestem po kuracji i wszystko przebiegło bez problemów.

Oglądasz 12 wpisów - 1 z 12 (wszystkich: 12)
Odpowiedz na: Pytanie
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH