Tabletki poronne Forum Przebieg kuracji pytanie o przebiegu

Temat zawiera 2 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  rrrr 4 miesięcy, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #11525 Odpowiedź

    rrrr

    W piątek zażylam pierwsza tabletkę, w sobotę o tej samej porze 4 następne ,już po 1 dawce bolał mnie brzuch, po 2 dawce zaczęłam krwawic ( bardzo duze skrzepy) plus do tego biegunka i było mi zimno po 3 dawce już było lepiej. Już jest 2 dzień, a ja dalej krwawe, nie jest to bardzo mocne krwawienie nieraz jeszcze wyleci jakiś skrzep . Moje pytanie czy jak pójdę do ginekologa żeby zobaczyć czy wszystko ok to co powiedzieć nie wykryje żadnych leków? Jak się dowiedziałam o ciąży to też nie poszłam tylko od razu zamówiłam tebletki.

    #11555 Odpowiedź

    Hannah

    Nie musisz nic mowić. Powiedz, że przedłuża Ci się menstruacja i nie wiesz czy coś się nie dzieje. Ja jestem po kuracji. Krwawie już 2 tydzień. W pierwszym tygodniu dość obficie, teraz są to już w zasadzie plamienia. Macica też musi się oczyścić, żeby nie doszło do stanu zapalnego. Mi lekarz przepisał jeszcze antybiotyk.

    #11558 Odpowiedź

    rrrr

    Dzięki za podpowiedź; ) jutro będzie tydzień od kuracji i już krwawienie ustało.;)

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
Odpowiedz na: pytanie o przebiegu
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH