Wysyłki na terenie Europy odbywają się bez zakłóceń.

Tabletki poronne Forum Tabletki poronne Nic się nie dzieje pomocy

Temat zawiera 4 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  Rozpaczona87 7 miesięcy temu.

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #31139 Odpowiedź

    Rozpaczona87

    Jestem po drugiej dawce i nic się nie dzieje prócz biegunki nawet po herbacie. Było mi trochę zimno, ale zaraz przeszlo, boli brzuch jak na okres i nic!! Boje się że wydałam kasę w błoto a na następne tabletki mnie nie stać.

    #31140 Odpowiedź

    Rozpaczona87

    Teraz to już nawet brzuch przestał boleć..

    #31150 Odpowiedź

    Sylwia

    Cierpliwości u mnie zaczęło się dopiero 5h od ostatniej dawki. Piszą że ogólnie może się zacząć i 3dni od zakończenia kuracji. Poczekaj…

    #31153 Odpowiedź

    Ania

    Masz ostatnia jeszcze dawkę, poczekaj cierpliwie

    #31177 Odpowiedź

    Rozpaczona87

    O 20 mija 12 godz od pierwszej dawki..dopiero coś brązowego ze mnie wyszło..nie mam żadnych bóli.. psychicznie nie daje już rady, dziewczyny..związek mi się rozpada..to było by nasze trzecie dziecko,decyzja była szybka, a teraz nie mam oparcia w swoim facecie..nie rozmawiamy o tym, słyszę tylko wyzwiska z jego strony..mam ochotę umrzeć..

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
Odpowiedz na: Nic się nie dzieje pomocy
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH