Tabletki poronne Forum Przebieg kuracji Mdłości, biegunka, wymioty – pomocy

Temat zawiera 4 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  Werona 3 dni, 5 godz. temu.

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #13111 Odpowiedź

    Izabela

    Dziewczyny, wzięłam Misoprostol. Pojawiły się mdłości, wymioty, biegunka. Nie od razu, po jakimś czasie. Czy to normalne? Jak sobie z tym poradziłyście? Czy konieczna jest jakaś konsultacja lekarska?

    #13224 Odpowiedź

    Lola

    Izabela
    Jesli masz wymioty możesz wziasc jakas tabletke na nie.A reszta do skutki niepożądane nie musisz isc do lekarza 🙂

    #13226 Odpowiedź

    Lola

    Alicja 666
    Czekam na wiesci i 3mam kciuki

    #13227 Odpowiedź

    Eliza

    Normalna sprawa. Takie rzeczy mogą się pojawić. Nie czytałaś info przed zażyciem? Lekarz to przy bardzo silnym bólu, dużym krwawieniu i gorączce. Nie masz powodów do niepokoju 🙂

    #13419 Odpowiedź

    Werona

    Potwierdzam. Miałam tak samo. Nasilenie tych objawów czy krwawienia zależy od tego, w którym tygodniu ciąży jesteś. Nie martw się. Minie.

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
Odpowiedz na: Mdłości, biegunka, wymioty – pomocy
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH