Tabletki poronne Forum Aborcja farmakologiczna Mam kilka pytań

Otagowano: 

Temat zawiera 34 odpowiedzi, i ma 3 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez  Paulina 3 tygodnie temu.

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 36)
  • Autor
    Wpisy
  • #27118 Odpowiedź

    Paulina

    Hej dziewczyny Jest tu ktoś?
    Mam kilka pytań. Po 1 czy infotmowaliscie swojego lekarza o zamiarze kuracji? Boję się reakcji. Po 2 po jakim czasie można współżyć? Mój partner nie wie o moich planach, nie wie o ciąży, boję się że skończą mi się wymówki. Czekam 4 dni na tabletki, boję się.

    #27120 Odpowiedź

    Mmmmm.

    Cześć ,ja właśnie wzięłam pierwszą dawkę i czekam do jutra na dalszy rozwój sytuacji.Ja nie informowałam lekarza,, pójdę jak już będzie po wszystkim.

    #27121 Odpowiedź

    Laura

    Ja swojemu lekarzowi nie mówiłam a współżyć można ok tygodnia po kuracji.

    #27129 Odpowiedź

    Paula

    Hej Paulina. Ja nie informowalam swojego lekarza o moich zamiarach,nigdy nie wiadomo jaka bedzie reakcja oraz postawa lekarza. Jestem ponad tydzien po kuracji,i współżyemy normalnie,zadnych dolegliwości.

    #27130 Odpowiedź

    paula

    Jednak proponuje aby ktos byl przy Tobie podczas kuracji,mi by bylo mega ciężko bez obecności partnera (bliskiej osoby)

    #27168 Odpowiedź

    Ania

    Wczoraj o 18 zaczełam kuracje.A dzis seria 4 tabletek .mam nadzieje ze wszystko się uda .

    #27175 Odpowiedź

    Mmmmm.

    Hej Paula,jak to u Ciebie przebiega? Odpisz jeśli możesz.

    #27176 Odpowiedź

    Paulina

    Dziś przyszły mi tabletki. Jutro zaczynam kuracje 😮

    #27210 Odpowiedź

    Ania

    Ja zaczełam o 18 te 4 tabletki ale jak narazie nic się niedzieje.trochę się martwie ze sie nie uda

    #27215 Odpowiedź

    Mmmmm.

    Ania jak u Ciebie to wyglądało? Paula, trzymam kciuki kochana ja już jestem po wszystkim.Troche stresu,ale sadze ze wyszło.

    #27220 Odpowiedź

    Ania

    O 18 wziełam 4 tabletki o 21 krwawienie małe i biegunka.Ból brzucha ale bardzo mały.o 21:30 wziełam następne 4 i ból brzucha trochę większy ale krwawienie takie jak przy okresie niemam żadnych skrzepów. Ból brzucha po3 dawce trochę większy widac krew na podpasce.I za każdym razem 1h po tabletkach biegunka.jestem w 3-4 tydzień i niewiem czy się udało.Może jeszcze wszystko wyleci

    #27234 Odpowiedź

    Mmmmm.

    Może to kwestia młodej ciąży? U mnie 7 tydzień i masakra jakaś, dreszcze wymioty, ledwo wzięłam ta ostatnia dawkę.

    #27237 Odpowiedź

    Ania

    Niewiem czy się udało jestem pełna obaw bo krwawienie bardzo małe.Zadnych skrzepów .Czytalam na forum ze moze byc po kilku dniach dopiero skrzep.Ale bardzo się boje i mysle ze bede musiała powtórzyć.

    #27248 Odpowiedź

    Aga

    Dziewczyny ile wam szły tabletki? Dostałam informacje, że czas realizacji to minimum 5 dni. Strasznie długo 🙁

    #27249 Odpowiedź

    Ania

    Możliwe że i tak jest.A Tobie się udało? Ja mam dzisiaj tylko na papierze takie brązowe malutkie skrzepy z taka jaby tkanką.Myśle ze w następny tygodniu pojde do lekarza zobaczyć czy się udalo.

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 36)
Odpowiedz na: Mam kilka pytań
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH