Tabletki poronne Forum Wasze doświadczenia Kuracja w moim przypadku.

Temat zawiera 18 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  Lady 5 miesięcy, 1 tydzień temu.

Oglądasz 4 wpisy - 16 z 19 (wszystkich: 19)
  • Autor
    Wpisy
  • #16668 Odpowiedź

    Sensimilla

    17:20 – czuję się o niebo lepiej, za 40 minut ostatnia dawka tabletek, nadal odczuwam skurcze macicy ale mdłości powoli ustępują w moim przypadku dużo lepiej czuję się chodząc lub siedząc, nie mogę leżeć ponieważ wtedy mdłości są nie do wytrzymania.

    Trzymam za was kciuki, nie jest to przyjemny zabieg ale da się go przeżyć, będę na bieżąco pisać gdyby były jakieś zmiany 😘

    #16690 Odpowiedź

    Sensimilla

    18:00 – wzięłam ostatnią dawkę
    18:30 – silne krwawienie z malutkimi skrzepami
    20:15 – wróciły nudności, skurcze nadal się utrzymują.

    #16729 Odpowiedź

    Sensimilla

    Po nocy wszystko się uspokoiło, brzuch od czasu do czasu boli jak przy okresie, mam nadzieję, że wszystko się udało 🙂

    #17066 Odpowiedź

    Lady

    Hej. Kuracje robiłam w zeszłym tyg. Byłam 8tydz. W środę ta 1 tabletka, czwartek o 8 pierwsze 4. Od razu po tabletkach biegunka, po pierwszej dawce zaczęłam plamic, po 2 już “żywa” krew,będąc w WC ze 3 razy poczułam jak coś wypada, do tej pory krwawie. W czwartek dość mocno stopniowo coraz mniej.sam ból czy skurcze spokojnie do zniesienia. Biegunkę miałam po każdej dawce. Powiem szczerze że najgorszy to ból pod językiem po tych tabletkach. U lekarza nie byłam ani na bhcg nie robiłam jeszcze. Najchętniej bym nie szła w ogóle,ale obawiam sie że cześć została czy jak to tam nazwać. I chyba nadal się boję że się nie udalo

Oglądasz 4 wpisy - 16 z 19 (wszystkich: 19)
Odpowiedz na: Kuracja w moim przypadku.
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH