Tabletki poronne Forum Przebieg kuracji Kiedy pierwsze skurcze

Temat zawiera 847 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  ALICJA666 3 godz., 19 minut temu.

Oglądasz 15 wpisów - 511 z 525 (wszystkich: 848)
  • Autor
    Wpisy
  • #13115 Odpowiedź

    Olka

    Lola
    ja też sobie odbije napewno chyba z pół litra odrazu chlapne 😂😂😂 Alicja666 to normalne te skurcze, nie martw się 🙂

    #13116 Odpowiedź

    Lola

    Olka
    Już nie chcialam tak lapczywie 😂😂
    Ale skoro mówisz to czemu nie 🙂

    #13117 Odpowiedź

    Reba

    To dziewczyny zaszaleja. A jakby że inaczej. Ja odebrałam wyniki. Narazie bez zmian. Anemia nadal trwa.

    #13118 Odpowiedź

    Reba

    Tereska. W którym tyg byłaś jak działałas??

    #13119 Odpowiedź

    Reba

    Olka Ty pierwsza kuracje w którym tyg robiłaś?? I po jakiej przerwie zrobiłaś drugi raz kuracje?? To musi być jakaś przerwa!?? Pisałam na tą Twoją stronę ale od około dwóch dni nie ma p. Dorotki. Niby maja się odezwać. Czas pokaże.

    #13120 Odpowiedź

    ALICJA666

    Ja sobie brwi funduje w weekend, wiec alko nie bedzie :/
    No nic, w pt sie wszystko dowiem

    #13121 Odpowiedź

    Lola

    Alicja tez bym sobie fundnela ale malek ubran zakupiłam ciut za duzo 😉 i.troche innych wydatków jest :/ jeszcze gin i w razie w na 2 kuracje trzymam 🙁

    #13123 Odpowiedź

    Olka

    Reba,
    pierwsza kuracja 5-6 tydz, druga robiłam po 2 tyg, musi być przerwa minimum tydzień

    #13124 Odpowiedź

    Reba

    Dziewczyny podjęłam ostateczna decyzje. Nie biore kuracji gdyż ta anemia do tego ta choroba. Jeszcze jak nie wypali to minimum tydzień trzeba odczekać to będzie już ponad 10 tydzień. Więc moim zdaniem to już za długa ciąża. Nie będę ryzykowala zdrowiem. Tymbardziej że mam 3 synkow, muszę dla nich żyć!! Praktycznie wszędzie pisze ze farmakologiczne można max do 9 tyg. Najbezpieczniej jest do 49 dni ciazy. Ze najmniej jest komplikacji a już w późniejszym okresie coraz więcej procent powikłań. Może i będę żałowała decyzji. Czas pokaże… Jestem zalamana
    Ale innego wyjścia nie Widze.zycze wam powodzenia Kochane
    Mam nadzieję że w piątek ginek. Dadzą wam dobre wieści. 3mam kciuki. Dajcie znać!!

    #13125 Odpowiedź

    Reba

    Gdybym wcześniej zaczęła szukać rozwiązania przez internet to może bym już była po. Napewno. A ja najpierw szukałam rozwiązania po lekarzach ale na darmo. Bo kasy na wizyty wydała u specjalistów a żaden nie okazał się ciut wyrozumiałościa.

    #13126 Odpowiedź

    Reba

    Zestaw mam cały czas w domu. Jak by któraś była zainteresowana to za grosze mogę oddać.

    #13127 Odpowiedź

    Lola

    Reba
    Jesli mi sie nie udalo to nie czekam 2 tyg zamawiam odrazu w piatek i podejrzewam ze na wtorek beda i biore od nowa . Badz tu z nami dam znac Ci co powiedzial w piatek Bardzo sie boje …

    #13128 Odpowiedź

    Reba

    Lola Kochana mimo mojej decyzji będę z wami napewno

    #13129 Odpowiedź

    Reba

    No nawet teraz czytałam wypowiedź jednego z lekarzy że max 8-9tydz dopuszcza się aborcji farmakologicznej krajach gdzie aborcja jest legalna przy fachowej pomoc y lekarskiej. A później już mechanicznie tylko.

    #13131 Odpowiedź

    Reba

    Mąż wspiera mnie psychicznie że damy sb radę itp choć nie znał moich zamiarów bo nigdy by się na to nie zgodził.. Ze względów medycznych i stan mojego zdrowia.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 tydzień, 6 dni temu przez  admin.
Oglądasz 15 wpisów - 511 z 525 (wszystkich: 848)
Odpowiedz na: Kiedy pierwsze skurcze
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH