Wysyłki na terenie Europy odbywają się bez zakłóceń.

Tabletki poronne Forum Wasze doświadczenia Jutro drugie podejście …

Temat zawiera 56 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  Angie 2 tygodnie, 5 dni temu.

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 57)
  • Autor
    Wpisy
  • #35224 Odpowiedź

    XxxQQ

    Hej dziewczyny.. jutro drugie podejście.. po pierwszej kuracji .. krwawienie skrzepy trochę bólu i to wszystko.. trzy testy pozytywne .. wizyta lekarza potwierdziła ciążę 7 tygodni 6 dni .. jutro przesyłka ma byc i mam nadzieję że tym razem się uda .. boję się :/ czy komuś za pierwszym razem się nie udało a za drugim jednak się udało ??

    #35236 Odpowiedź

    Nika

    Pocieszyć cie? Ja robilam 3… Zamówiłam 4ta, trzecia przerwala. Ciąże, ale jakies pozostałości sa, wiec czeka mnie ginekolog i pewnie zabieg.

    #35238 Odpowiedź

    Karol

    Hey, dziwne, podejrzewasz czemu się mogło nie udać za pierwszym razem ?

    #35246 Odpowiedź

    Natalia

    Hej ja robiłam w piątek i też krwawilam w sumie do Dziś krwawie ale sama nie wiem czy się udało pociesza mnie fakt że przed kurację mdlosci straszny bol piersi A dziś po już mniejszy bol piersi zero mdlosci byłam w 5 tygodni w piątek mam lekarza jezeli jestem dalej w ciazy to raczej wybiore zabieg może i drogi ale pewny na 100 proc boję się kolejny raz kupić i czekać czy się uda czy nie

    #35247 Odpowiedź

    Natalia

    Szczerze mówiąc myślałam że jeżeli krwawie to wszystko jest jak być powinno ale chyba się myle z tego co tu czytam

    #35281 Odpowiedź

    elficzka

    Natalia! Każdy organizm jest inny. W mojej opinii jak czytam i porównuje przebiegi terapii u innych dziewczyn to u Cb wszystko poszło dobrze. Bądź dobrej myśli 😊

    #35284 Odpowiedź

    Zestresowana

    Hej. W sobotę odbyła się cała akcja. Od poniedziałku krwawię „żywa” krwią tj jej kolor jest jasny. Bez skrzepów ale ilość spora, bez podpaski się nie obejdzie. Boli mnie również macica. To normalne? Zabieg się udał, był bardzo obfity i zostało wydalone to co miało. Ale niepokoi mnie krwawienie, nie tak sobie je wyobrażałam. Wczoraj zrobiłam pierwszy test z krwi. Czy jak zrobie jutro kolejny to nie będzie za szybko? Tylko dwa dni między nimi… doradźcie

    #35285 Odpowiedź

    Karol

    Dziewczyny, jak myślicie, jak bralyscie w czasie swojej kuracji te 12 tabletek, co 3 bądź 3,5 czy 4 godziny czasu między dawkami?? Jutro zaczynam z moja dziewczyna i się zastanawiam czy to jest jakaś zasadnicza różnica co do skuteczności?

    #35290 Odpowiedź

    XxxQQ

    Natalia.. też tak myślałam jak zaczęłam krwawic ze się udało..

    Z tego co się doszukalam tutaj na forum .. dziewczyny pisala na swoim przykładzie ze wziela tabletki w 5 tygodniu I się nie udało.. później wziela w 7-8 tygodniu I się udało… że niby z jednej strony im wcześniej tym może łagodniej sie przechodzi ale dziewczyna radziła czekać do 7-8 tygodnia..

    Ja czekam dzisiaj na kuriera .. dzisiaj ta jedna tabletka jutro reszta zobaczymy..

    #35295 Odpowiedź

    Kaaaaka

    Kurde ja dzis bede miala tabletki i zaczynam od jutra kurację. Boje się że się nie uda kurde… juz sama nie wiem

    #35331 Odpowiedź

    XxxQQ

    U mnie już kurier był.. jedna tabletka wzięta.. jutro reszta zobaczymy co będzie się działo..

    #35332 Odpowiedź

    Ira

    napisz jak poszło

    #35337 Odpowiedź

    elficzka

    Dziewczyny! Jeśli dziś będzie kurier to ja zacznę od jutra. Czyli czwartek i piątek będzie dniem kulminacyjnym. Jeśli któraś tez tak będzie zaczynała niech się odezwie 😊 zawsze będzie raźniej

    #35339 Odpowiedź

    Róża

    hej dzis dostałam paczke,dzis biore tą 1 tabletke a jutro 12

    #35345 Odpowiedź

    Natalia

    Elficzka dziś B mocno krwawie jak nigdy bol brzucha też mocny dużo skrzepow w piątek mam lekarza przed kuracja robiłam tylko testy i nie wiem co mam mówic w piątek lekarzowi . A ty jak.myslisz

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 57)
Odpowiedz na: Jutro drugie podejście …
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH