Tabletki poronne Forum Wasze doświadczenia Jak u Was było?

Temat zawiera 8 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  PomocnaDłoń 3 tygodnie, 1 dzień temu.

Oglądasz 9 wpisów - 1 z 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #26181 Odpowiedź

    Kaszuby123

    Hej, prawdopodobnie jestem w 2/3tyg, zamówiła wczoraj tablety ale obawiam się ze coś pójdzie nie tak
    Proszę pomóżcie i opiszcie jak było u Was
    Może któraś z Was była w podobnej sytuacji.

    #26189 Odpowiedź

    Kotek123

    Rozpoczelam kurację 20.09(5/6 tydz),21.09 wzięłam resztę tabletek o 13, 16.30 i 20. Po drugiej dawce zaczęło się lekkie krwawienie, po trzeciej minimalnie wieksze. Dopiero 23,24.09 krwawienie się nasiliło i wydalałam duże skrzepy. Co do bólu to nic mi nie dolegało(może z 5 razy poczułam uszczypniecie w dole brzucha), nie miałam goraczki ani dreszczy, moglabym nawet napisać że bardzo lekko to przeszłam, jesyne co to po każdej dawce cytotecu byłam przynaniej raz na toalecie z powodu biegunki i to w sumie jedyna wada kuracji. U lekarza nie byłam, ale robiłam bete we wtorek i było 401 a dzisiaj po trzech dniach już tylko 91 wiec chyba się udało 🙂. Powodzenia dziewczyny.

    #26212 Odpowiedź

    Halo

    Dziewczyny dzis wzielam juz druga dawke.Przy pierwszej ledwo zdazyly sie rozpuscic tabletki odrazu krew skrzepy po drugiej tabletce to samo plus biegunka. juz teraz wiem ze to jest na 100 procent orginal za 3 godziny kolejna ostatnia dawka ale widze ze chyba juz jest wszystko jasne..mam nadzieje ze sie udalo..

    #26342 Odpowiedź

    Ja2231

    Hej. Jest tu ktoś.?? Pomocy

    #26345 Odpowiedź

    Sandi

    Hej dziewczyny z 2 tygodnie temu wzięłam i po pierwszej tylko ból i gorączka i dreszcze po drugiej też ból silny po trzeciej 2skszepy potem kilka dni brązowa wydzielina teraz nic już test pokazuje mi że ciąża i mam mdłości ciągle co robić czy jeszcze ciąża jest czy to tylko reszta objawów pomóżcie

    #26359 Odpowiedź

    Ja2231

    Opiszę Wam swoją historię. 27.09 żarzyłam arthrotec forte. 4 tabl co 3 godz. Zaraz po 1 dawce dostałam krwawienia i leciały skrzepy. Myślałam że wszystko jest ok. Do dziś czyli 1.10. Mam krwawienie. Ale 30.09 zrobiłam beta ich i wyszła mi 1115 i nie wiem co mam robić. Tzn że się nie udało ???
    Jestem na skraju . Myślę tylko o tym. Z mężem się ni3 mogę dogadać .Proszę niech ktoś mi coś doradzi. Jutro mam zamiar ponownie wziąć arthrotec forte. Dopiero co dostałam umowę o pracę. Mam 2 dzieci
    Chłopiec 6 lat A dziewczynka 4 lata. Kocham swoją rodzinę i dzieci. Ale nie jestem gotowa na kolejne. Nie teraz.
    Proszę. Zdesperowana.
    Nie moge juz psychicznie.
    Boję się że sobie cos zrobię.
    Pomocy
    Dziewczyny

    #26360 Odpowiedź

    Ja2231

    Dodam że według miesiączki to 7 tydzień. Proszę.niech ktoś odp

    #26404 Odpowiedź

    Karola

    Ja l2231 zrób jeszcze jedno badanie jeśli wynik będzie mniejszy od tego to znaczy że wszystko się udało. Nie załamuj się i bądź dobrej myśli

    #27429 Odpowiedź

    PomocnaDłoń

    Ja2231, napisz jak tam u Ciebie. Czy wszystko ok? Zrobiłaś kolejne badania? Jak się czujesz?

Oglądasz 9 wpisów - 1 z 9 (wszystkich: 9)
Odpowiedz na: Jak u Was było?
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH