Tabletki poronne Forum Aborcja farmakologiczna Drugi dzień po i skąpe krwawienie.

Temat zawiera 4 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  Malami 2 miesięcy temu.

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #17539 Odpowiedź

    Malami

    Jest tu ktoś?

    Opiszę moja sytuacje i obawy.
    Pierwsza tabletkę wzięłam 19.06 o 14. Po niej nic się nie działo. Następnego dnia o 14 wzięłam pierwsza dawkę 4 tabletek. Po nich czułam ze zaczyna mnie boleć dół pleców, ale ból był bardzo krótki. Przed kilkoma minutami drugiej dawki zaczęłam krwawic podczas sisiania. Krwawienie było bardzo skąpe. Po drugiej dawce odczuwalam ból podbrzusza jak przy miesiaczce, krwawienie było takie ciagnace “gluty” i wylatywaly malutkie skrzepy. Po 3 dawce dreszcze i okropne zimno. Krwawienie tylko podczas sikania. Następnego dnia podczas sikania rano przy podcieraniu skrzep na około 3 cm na papierze A podpaska z nocy całą w krwi. W ciągu dnia krwawienie skape. Drugi dzień po z nocy podpaska sucha a przy sikaniu krwawienia brak.
    Czy ktoś napisze mi czy wszystko poszło dobrze czy jednak mogło się nie udać. Jestem załamana. Myślę że 5-6tc

    #17540 Odpowiedź

    Zm

    Ja dziś wzięłam 1 tabletkę, więc choć bardzo bym chciała to nie pomogę. Pewnie trzeba to i tak sprawdzić wizyta u lekarza

    #17548 Odpowiedź

    Malami

    Zm napisz jak u Ciebie poszło.

    #17549 Odpowiedź

    Zm

    Jutro dam znać jak zacznę walkę z dwunastoma tabsami, brałas jakieś przeciwbole?

    #17550 Odpowiedź

    Malami

    Nie. Ból jak na miesiączke więc do wytrzymania wszystko

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
Odpowiedz na: Drugi dzień po i skąpe krwawienie.
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH