Tabletki poronne Forum Przebieg kuracji Co powiedzieć lekarzowi ?! Pomóżcie !!!!!

Temat zawiera 36 odpowiedzi, i ma 3 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez  Mami 1 tydzień, 2 dni temu.

Oglądasz 15 wpisów - 16 z 30 (wszystkich: 37)
  • Autor
    Wpisy
  • #29144 Odpowiedź

    Mami

    Jesteście ???

    #29151 Odpowiedź

    Gosia
    Uczestnik

    Ja jestem cały czas

    #29157 Odpowiedź

    Eni34

    Jak się trzymajcie dziewczyny? Ja marzę żeby te tabletki przyszły jutro bo jak nie to wtorek dopiero masakra będzie 8t2d boję się że się nie uda!

    #29163 Odpowiedź

    Gosia
    Uczestnik

    Ja ze strachu nie mogę spac

    #29162 Odpowiedź

    Gosia
    Uczestnik

    Noc też czekam z napięciem na przesyłkę.Moja pewnie we wtorek bedzie. Chce już mieć to za sobą

    #29169 Odpowiedź

    Mami

    Jestem już po, i wiecie co ? Serio mi ulżyło, wyleciał jeden gigantyczny ostatni skrzep i po nim przestał boleć brzuch i wróciła energia. Ogólnie nie miałam biegunki ani wymiotów, jedynie po każdej dawce miałam dreszcze i było mi zimno plus ból podbrzusza i skurcze. Myślę że się udało, we wtorek idę go ginekologa

    #29182 Odpowiedź

    Eni34

    Mami super. Ty miałaś 9 tydzień? Jesteś dla mnie nadzieja że przejdę to naprawdę.jestem klebkiem nerwów mam Syna i jestem okropna w domu ostatnio.

    #29187 Odpowiedź

    pula

    Hej dziewczyny,jesteście?

    #29213 Odpowiedź

    Mami

    Tak, byłam dokładnie w 9tc+4dn. Mam juz dwójkę dzieci, 2.5 łatkę i 7 miesięcznego bobaska, trzecia ciąża to jak łomem w łeb.
    Myślę że przeszłam to naprawdę dobrze, jak czytałam że dziewczyny mają biegunki, wymioty, ja nie miałam nic z tych rzeczy. Czuję że się udało. Trzymajcie się ! Jesteście silne! Dacie radę !

    #29229 Odpowiedź

    J
    Uczestnik

    Mami dałaś mi nadzieję ja dziś a jestem 8t5d.bardzo bolalo?bardzo krwawilas?

    #29247 Odpowiedź

    J
    Uczestnik

    Gosia moja też będzie we wtorek.ktory masz tydzień?

    #29251 Odpowiedź

    Mami

    Ból do zniesienia, przy drugiej dawce pomógł termofor ciepły, a przed ostatnią dawką wzięłam Apap Max. Krwawiłam dość mocno, w sumie do tej pory krwawię, ale już jak trochę mocniejszy okres.

    #29258 Odpowiedź

    Asica

    moja druga dawka też była straszna, siedziałam na toalecie przez okropną sraczkę, zginało mnie w pół, nie mogłam rozprostować palców u dłoni, ściągnęło mi je razem i nie byłam w stanie nic złapać. jakies pół godziny po 3 dawce zwymiotowałam strasznie, dalej rozwolnienie ale chociaż zaczęła lecieć krew i skrzepy.

    szczerze mówiąc dziewczny to nie wiem.
    jestem dokładnie 4 tygodnie po zabiegu, wtedy był 7 tydzień. wyleciało ze mnie pełno skrzepów, w ciągu kilku dni piersi wróciły do normy, nie było mi niedobrze, znów miałam energię i nie byłam senna, zgagi zmalały, zapachy tak nie drażniły.
    ale 3,5 tygodnia po zabiegu zrobiłam test i jest dodatni. niby czytam, że poziom bety moze się długo utrzymywać podwyższony ale żeby aż tak długo? idę dzisiaj o 14do ginekologa, zobaczymy co wyjdzie.

    #29268 Odpowiedź

    Gosia
    Uczestnik

    Hej. Daj od razu znać co powiedział lekarz

    #29287 Odpowiedź

    J
    Uczestnik

    Mam 14 lat bardzo boje się tych tabletek .boję się o swoje życie .wczoraj zamówiłam tabletki jestem w8t6d.zanim przyjdą to będzie pewnie 10.rodzice mnie wspierają daj mi wybór.prosze o radę kochane.

Oglądasz 15 wpisów - 16 z 30 (wszystkich: 37)
Odpowiedz na: Co powiedzieć lekarzowi ?! Pomóżcie !!!!!
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH