Tabletki poronne Forum Przebieg kuracji Co powiedzieć lekarzowi ?! Pomóżcie !!!!!

Temat zawiera 36 odpowiedzi, i ma 3 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez  Mami 1 dzień, 4 godz. temu.

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 37)
  • Autor
    Wpisy
  • #28869 Odpowiedź

    Mami

    Dzisiaj wzięłam pierwsza tabletkę.
    Wczoraj byłam potwierdzić ciążę, no i co ja mam powiedzieć lekarzowi na kolejnej wizycie ? Że chyba poroniłam ? Boże ! Pomóżcie !

    #28875 Odpowiedź

    Inez

    Średnio co 6ciaza kończy się poronieniem. Lekarz nie pyta dlaczego, jak zaczniesz krwawić zadzwoń do niego, powiedz ze zaczęłaś krwawić,

    #28870 Odpowiedź

    Magnolia57

    Najpierw to Ty przejdz kuracje później wszystkie będziemy myśleć

    #28872 Odpowiedź

    Meg

    A który masz tydzień? Powiedz że dostałaś bólu brzucha i krwawienia i uzna za poronienie samoistne. To jest stresujące bo też się bałam co powiedzieć u lekarza.

    #28877 Odpowiedź

    Ola

    Najpierw zobacz jak będzie przebiegało a później pójdziesz i powiesz że krwawilas i się wystraszylas czy wszystko w porządku. Ja jestem dzień po kuracji i za tydzień też planuje iść do lekarza

    #28890 Odpowiedź

    Zocha

    Tak, ze dostalas jakis mocny okres i nie wiesz co sie dzieje czy poronilas. Nic nie mow o tabl

    #28892 Odpowiedź

    Gosia
    Uczestnik

    Tak właśnie powiedz,że podejrzewasz że poronilas. Po prostu

    #28930 Odpowiedź

    Magnolia57

    Ja to powiem że zrobiłam test była słaba kreska i zaraz dostałam okresu po prostu później zrobiłam betę była znikoma i tyle

    #29090 Odpowiedź

    Mami

    Jestem w 9 tygodniu. Właśnie wzięłam pierwsze cztery. Życzcie mi powodzenia.

    #29107 Odpowiedź

    Eni34

    Życzę powodzenia! Właśnie się tego obawiam zanim mi tabletki dojada będzie 8 tydzień. Boję się że mi się nie uda że to pozno😫 dasz proszę znać jak to przebiega u Ciebie proszę

    #29111 Odpowiedź

    Gosia
    Uczestnik

    Magnolia udało się?

    #29113 Odpowiedź

    Magdalena

    Dzisiaj o 8:30 wzięłam pierwsze 4 tabletki. Rozpuściły się szybko. Czułam jagby lekkie drętwienie pod językiem.
    Po kilku minutach dostałam dreszczy i było mi zimno. Brzuch narazie po bolewa lekko. Jeszcze nie krwawie.
    Następna dawka o 12:00.
    Jak narazie przechodzę to łagodnie.
    Każda z nas przechodzi to inaczej.
    Napewno coś się dzieje. Oby się udało.
    Napiszę później o dalszym przebiegu kuracji.

    #29114 Odpowiedź

    Mami

    Dam znać, jak na razie jest w miarę ok. Zrobiło mi się zimno, miałam dreszcze i raz wymiotowałam. Pojawiło się lekkie krwawienie. zobaczymy co będzie dalej. Jak dla mnie najgorsze jest trzymanie tych tabletek pod językiem

    #29119 Odpowiedź

    Mami

    Też biorę o 12 następna dawkę. Mam te same odczucia. Pobolewa mnie lekko podbrzusze, skurcze jak przy okresie, lekkie krwawienie. Raz zwymiotowałam, jakieś 10 minut po całkowitym rozpuszczeniu tabletek. Poza tym zrobiło mi się zimno i miałam dreszcze.
    Trzymam za nas kciuki !

    #29133 Odpowiedź

    Mami

    Dziewczyny !
    Druga dawka masakra !
    Wylecial wielki skrzep, dość nocne krwawienie, ból silny, ale do wytrzymania. Aż boję się tej trzeciej dawki

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 37)
Odpowiedz na: Co powiedzieć lekarzowi ?! Pomóżcie !!!!!
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH