Temat zawiera 31 odpowiedzi, i ma 3 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez  Justyna Abramczyk 1 godzina, 17 minut temu.

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 32)
  • Autor
    Wpisy
  • #49670 Odpowiedź

    Mała

    Witam.
    Wieczorem w niedzielę dostałam silnego i kującego bólu brzucha (jak podczas okresu i nie miała siły z łóżka wstać) po ok.3/4 godzin dostałam ciemnego okresu z małą ilośćią skrzepów (jedna podpaska na dzień) i czułam,że mam bardzo gorącą buzię oraz miałam 2 dni wymioty i nie miałam na nic siły a w poniedziałek była sama krew z wydzieliną a wczoraj miałam jakby bladoróżowy śluz i trochę go było a teraz jest jest dużo biały brudy śluz a do godziny ok.09:00 miałam powiększone piersi jak wcześniej a teraz tak zobaczyłam to mam piersi jak przed ciążą (albo mi się wydaje) też teraz mam mniejszy apetyt (wcześniej jadłam dużo a teraz zjadłam kanapkę ale zmymiotowałam ją było to dziś pierwszy raz i więcej nie było) i nie chce mi się już spać tak a tak ogólnie nie miałam objawów po za tym,że ok.2 tygodnie byłam senna i jadłam ciut dużo i dodam,że boli mnie głowa czasami
    Nie wiem czy iść w ten piątek do ginekologa i w razie czego nie dojdzie,że coś brałam i jak już to co mam powiedzieć?
    Dziękuję i pozdrawiam.

    #49697 Odpowiedź

    Martaa

    Mała powiedz, że coś Ci poleciało poczułaś ból i myślisz że poronilas.

    #49698 Odpowiedź

    Martaa

    Czy w trakcie kuracji da się normalnie funkcjonować? Jak było u was? Czekam na tabletki, jutro powinny być, mega się boję…

    #49706 Odpowiedź

    San

    U mnie po tej pierwszej tabletce żadnych zmian na drugi dzień już po tych pierwszych czterech tabletkach wystąpiła krew, skrzepy, gorączka , ból brzucha , po ostatnich czterech tabletkach wystąpiła również biegunka tabletki brałam w zeszłym tygodniu do tej pory leci krew już nie tak dużo ale wciąż leci jutro mam wizytę u ginekologa i wszystko się okaże .. 🤷‍♀️

    #49712 Odpowiedź

    San

    Martaa ja w pierwszy ( pojedyńcza tabletka ) funkcjonowałam normalnie w drugi dzień Kiedy bierzesz resztę tabletek leżałam cały dzień w łóżku

    #49711 Odpowiedź

    Nula

    Każdy inaczej to znosi . Ja po pierwszej dawce miso Dałam rade tylko leżeć , później jak ibuprom zaczął działać było bardzo znośnie

    #49723 Odpowiedź

    Martaa

    Kurde boję się, bo ja muszę funkcjonować a jak to ukryć przed domem..

    #49729 Odpowiedź

    nula

    ja tez nie mogłam być wtedy w domu , więc wynajęłam sobie mieszkanie na dobę

    #49734 Odpowiedź

    Justyna

    Hej hej
    No przy mnie mąż siedzi o 23 ostatnia dawka ogólnie do wytrzymania ból w moim przypadku. Taki trochę mocniejszy okres i tyle ze ogólne osłabienie. Ja poprostu leze cały dzień.
    San daj znać co ci lekarz jutro powiedział. W jakim tygodniu przyjmowałas leki? Ja w niedziele weszłam w 5 tydzien

    #49738 Odpowiedź

    Martaa

    Ogólnie to ile trwa ten najgorszy ból?

    #49755 Odpowiedź

    Martaa

    Ta pierwsza tabletkę się bierze a później następne po 24 godzinach czy 12?

    #49761 Odpowiedź

    Nastepne po 24 godzinach od wzięcia tej pierwszej pojedynczej.
    I tak kolejne dawki po 4 godzinach
    Ból pojawia się gdzieś po 2 godzinach po wzięciu pierwszej dawki 4 tabletek. Przynajmniej tak u mnie było. Dzisiaj w nocy brałam ostatnia dawkę i cały czas krwawię ale już słabiej. Wczoraj po 2 dawcę na toalecie słyszałam chlupniecie ale nie wiem czy to jakiś większy skrzep czy już zarodek.
    Dzisiaj jestem trochę osłabiona ale jest spoko. Krwawienie dzisiaj jak przy okresie. Mam nadzieje ze się udało. W poniedziałek do lekarza ide

    #49762 Odpowiedź

    Melani13

    Martwa po 24 godz. Biorąc ta tabletkę funkcjonujesz jak zawsze nic Ci nie dolega

    #49770 Odpowiedź

    Martaa

    Wzięłam ta pojedyncza tabletkę i faktycznie nic takiego. Ciekawe jak jutro po następnej dawce

    #49801 Odpowiedź

    San

    Przyjmowałam w 7/8 tyg. Lekarz stwierdził poronienie samoistne

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 32)
Odpowiedz na: Aborcja
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH