Tabletki poronne Forum Przebieg kuracji Pytanie kuracji

Temat zawiera 3 odpowiedzi, i ma 2 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez  02485 1 tydzień, 1 dzień temu.

Oglądasz 4 wpisy - 1 z 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #10245 Odpowiedź

    alicja436

    Witam zamówiłam od państwa środki, jestem już po kuracji myślę, że wszystko przebiegło poprawnie gdyż było jak w ulotce. Mam tylko jedno pytanie czy krwawienie może utrzymywać się dłużej niż dwa dni po przyjęciu środków?

    #10252 Odpowiedź

    9tygodni.pl
    Opiekun forum

    Witam,

    Tak, krwawienie jest już kwestia indywidualną. Każdy organizm inaczej reaguje na tego typu środki. Oznacza to, że krwawienie może ustąpić albo tuż po ostatniej dawce albo może utrzymywać się kilka dni po kuracji z tendencją malejącą.

    pozdrawiamy

    #11178 Odpowiedź

    Venus

    Hejka!
    U mnie krawienie trwało 6 dni, ale ja zwykłe okresy mam także dość hmm może nie tyle obfite, co długotrwałe. Rozkręcają mi się 2-3 dni tak lekko, a potem 3-5 dni – leci jak z zarzynanej świni:) Więc to pewnie faktycznie zależy od organizmu.

    #11304 Odpowiedź

    02485

    U mnie bylo to troche krocej – jakos dzien po zazyciu calosci tabletek.

Oglądasz 4 wpisy - 1 z 4 (wszystkich: 4)
Odpowiedz na: Pytanie kuracji
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH