Tabletki poronne Forum Tabletki poronne Jak to w ogóle działa

Temat zawiera 1 odpowiedź, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez  kamka1_1 4 tygodnie temu.

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #10356 Odpowiedź

    GoscGoscGosc

    Wytlumaczy mi ktos jak to sie odbywa wszystko najlepiej kobiety krore juz braly takie tabetki

    #11192 Odpowiedź

    kamka1_1

    To w sumie proste:) Nie tak skomplikowane jak zabieg za granicą (stres, pobyt w szpitalu, koszta podróży 4 razy większe koszty zabiegu no i możliwość bycia poźniej bezpłodną)

    Jak już otrzymmasz tabletki to kuracja trwa dwa dni a wyglada to tak:

    1. Twoja kobieta ustala sobie kiedy ma caly dzien wolnego np. niech to bedzie sobota
    2. Wowczas w piatek przyjmuje pierwszy lek. Po tym srodku z opisu wynika ze nie ma zadnych skutkow ubocznych i mozna wykonywac codzienne czynnosci (ja bylam normalnie w pracy)
    3. Koleinego dnia w sobote(dzien wolny) po 24h od tamtej tabletki kobieta bierze pod jezyk 4 naraz tabletki drugiego leku, Trzeba caly czas to polykac. Troche nie smaczne (ale ktore lekarstwa sa smaczne hehe). Sa jeszcze dwie takie dawki co 3,5 godziny.
    4. Kobieta w trakcie dostaje (przynajmniej u mnie) bóli brzucha, krwawnienia, osłabienia organizmu, lekko mi było nie dobrze
    5. Po ostatniej dawce odzyskujesz sily i po wszystkim
    6. 2 dni po wszystkim robisz kontrolne badanie

    nic trudnego:)

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
Odpowiedz na: Jak to w ogóle działa
Twoje dane:




START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH